Amar Jašarspahić Gile, takmičar "Zvezda Granda": "Vole me u Beogradu!"


Amar Jašarspahić Gile, takmičar "Zvezda Granda": "Vole me u Beogradu!"

Siguran sam u svoje kvalitete pa se tako ne bih strahovao stati pored bilo kojeg takmičara iz showa „Zvijezda možeš biti Ti
Amar je „preko noći" postao itekako popularan
Momak iz Kaknja, po imenu Amar Jašarspahić samo jednim televizijskim pojavljivanjem ozbiljno je „zaprijetio" sada već velikim pjevačima da će im postati glavna konkurencija. Razlog je i više nego dovoljan, glas koji posjeduje.
Siguran u sebe


Amar je „preko noći" postao itekako popularan.  Učesnik je najvećeg muzičkog showa u regionu „Zvezda Granda" i svojim fenomenalnim vokalnim sposobnostima već nekoliko puta se predstavljao publici, gledateljima... Siguran u sebe, kročio je na veliku scenu i svojom samouvjerenošću, te sjajnim glasom milionski auditorijum, ali i žiri ostavio bez daha.
Nedavno je otpjevavši pjesmu „Samo ovu noć" pobrao je lavinu oduševljenja, i riječi hvale. Da sve ovo nije prazna priča dokazuje i to da je Amar Jašarspahić-Gile, po bodovima žirija bio daleko bolji od ostalih kandidata, smjestivši se na prvu poziciju. U prilog tome ide i snimak iz emisije, koji na „You Tube" ima znatno više pregleda nego ostali takmičari. Amar Jašarspahić je po broju bodova "oduvao" konkurenciju! Siguran u sebe, zablistao je na „Grandovoj" sceni, a tu samouverenost potkovanu izuzetnim vokalom su odmah prepoznali i članovi žirija.
A, članovi žirija svako njegovo pojavljivanje na sceni prate sa posebnom pažnjom. Još od prvog predstavljanja pobrao je najviše simpatija žirija. I svaki od njih do sada je uglavnom imao samo riječi hvale za ovog, sada već poznatog Kakanjca.

Iako se još uvijek nije navikao na interesovanje kakvo novinari pokazuju prema njemu, bori se kao „lav". Jeste da mu je neobično i nekada pomalo čudno da „trče" za njim, ali brzo shvati gdje se nalazi, kakvom se pozivu posvetio... Iako nije takmičenjem u showu „Zvezde Granda" tek uzeo mikrofon u ruke, činjenica je da ga je takvo muzičko takmičenje itekako „izvuklo" iz ilegale.

- Muzika je dio mog života već nekoliko godina. I ranije sam sa svojim bubnjarem Eldarom Paljevićem nastupao u nekim klubovima, za našu raju, ali ovo sada je nešto novo. Još se prilagođavam ovakvoj situaciji, trci, frci... i divim se sebi jer sam se odlično snašao. Svakako tu ne smijem zanemariti veliku podršku moje porodice, prijatelja, momaka iz mog benda... Svi oni su mi velika podrška i ovom prilikom im se zahvaljujem što su uz mene - kaže ovaj 23-godišnjak.

Na tom takmičenju našao se slučajno. Prijavili su ga prijatelji, a da nije ni znao za to.

- Dugo su me nagovarali da se prijavim. Nikada to nisam htio uraditi, pa su to oni učinili za mene. Odlučio sam otići i pokušati. Danas se nimalo ne kajem i zahvalan sam im što su me prijavili. Iskreno, strahovao sam kako ću biti prihvaćen, kako će ljudi reagirati na to što sam iz Bosne... Sada vidim da sam se bezpotrebno uzrujavao, razmišljao o takvim stvarima - priča Gile.

U Beogradu je odlično prihvaćen. Ne samo na sceni, za vrijeme takmičenja, gdje je uvijek u „centru pažnje", već i na ulicama beogradske prijestolnice.

- Sve pozitivno, nema zaista nikakvih negativnih situacija, iskustava... Super su me prihvatili. Brzo sam se sprijateljio sa drugim takmičarima i brzo sa većinom od njih uspostavio prijateljski odnos. Još uvijek se tamo ne može primijetiti neka netrpeljivost, rivalstvo... Činjenica je da e svako od nas trudi i predstavlja najbolje što zna, ali nema nikakvih spletkarenja - naglašava on.

 Neki njegovi prijatelji su očekivali da će zbog toga što je jedini takmičar iz Federacije imati provokacija. Naprotiv...

- Ni u jednom trenutku nisam primijetio da me neko drugačije gleda što sam ja iz Bosne, Kaknja... Obraduju se svaki put kada dođem jer se vole držiti sa Bosancima. Takva situacija je vjerujte i na ulicama Beograda. Nedavno se u centru tog grada desila vrlo zanimljiva situacija. Mene i mog bubnjara Eldara Paljevića prepoznala je grupa djevojaka. Prišli su da se fotografišu, upoznaju sa nama, dobiju autogram... Tamo je ovaj show jako popularan u što sam se uvjerio ne samo prilikom te vć i drugih šetnji Beogradom. Ljudi me zaustavljaju, čestitaju, bodre me... I na samom takmičenju, u studiju, ista je situacija... Za mene najvijaju i navijači drugih takmičara. Imam veliku podršku - ističe naš mladi sagovornik.

Želja za pobjedom i kod njega kao i drugih takmičara je izražena. No, nije opterećen time.

- Onaj ko bi rekao da ne bi volio pobijediti na takvom takmičenju - laže! Konkurencija jeste jaka ali sam siguran u svoje glasovne sposobnosti i ono što mogu ponuditi. I nekoliko puta se pojaviti u najgledanijem showu na Balkanu je veliki uspijeh, a kamoli pobjeda - smješkajući se priča Amar.

 Previše djevojaka

Na našu opasku kako gleda na Hayatov show „Zvijezda možeš biti Ti" i na takmičare u tom konkurentnom muzičkom natjecanju, Jašarspahić kaže:

- I tamo ima dobrih vokala i svaka konkurencija je dobra. Bez imalo straha bi smio stati pored svakog takmičara iz tog showa. Siguran sam u sebe i u ono što mogu pokazati!

I prije pojavljivanja u „Zvezdama Granda" imao je brojne obožavateljke... Sada ih je još više.

- A, djevojaka je uvijek bilo i bit će (smijeh). Svakim danom ih je sve više i smatram to sasvim normalnim u ovom poslu posebno dok je aktuelno takmičenje. Ipak, najljepše su naše Bosanke. Često mijenjam brojeve telefona jer vrlo brzo, ali ne znam kako, one dolaze do njih - kroz smijeh govori mladi pjevač.

Interesovanje je veliko ne samo od strane djevojaka, već i organizatora nastupa, vlasnika restorana, diskoteka...

- Za sada sa svojim bendom uglavnom nastupam po BiH. Puno nas traže i to je ono što me raduje. Publika kada na sceni vidi kompletan bend, priča je odmah drugačija. Dajemo sve od sebe kako bi dokazali ljudima da i mi u BiH imamo kvalitetne vokale, muzičare... - ističe on.

Uz Amara je njegov nend koji čine: bubjar Eldar Paljević, Denis Prkić na bas gitari i klavijaturista Temin Buza.

 Fešta do zore u Zavidovićima

Amar je sa svojim bendom prošle sedmice imao izuzetno zapažen nastup u zavidovićkoj diskoteci „Monaco". Bez obzira na „visok datum", to što je bio njegov prvi nastup u tom objektu, ali i što su iza nas bajramski praznici, diskoteka je bila popunjena gotovo do posljednjeg mjesta. Nekoliko stotina gostiju istinski se zabavilo uz bogat repertoar s kojim se predstavio Amar i momci iz njegovog benda.

Da već sada na početku svoje profesionalne karijere ima armiju obožavatelja uvjerili smo se nakon završenog prvog dijela nastupa, ali i poslije kada su se na sceni oprostili od publike. Ispred prostorije u kojoj su odmarali bili su brojni fanovi koji su susret ovjekovječili svojim objekrivima. Publika je pozitivno iznenađen nastupom, ali i Rizo Ridžal vlasnik diskoteke koji je sa Amarom dogovorio da ubuduće bude čest gost u njegovom objektu.
Share this post :

Test Sidebar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Amar Jasarspahic Gile NOVOSTI! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger